Ваша мета – підвищення якості обслуговування ІТ-інфраструктури, оптимізація ресурсів або просте управління та скорочення витрат на технології інформаційного характеру?
Для економії Вашого часу, щоб зробити нашу співпрацю більш ефективною, компанія IT-Solutions пропонує найоптимальніший та найінноваційніший інструмент для реалізації поставлених завдань – послугу HelpDesk.
Послуга HelpDesk від IT-Solutions це:
- цілодобова підтримка користувача;
- обслуговування комп’ютерної техніки, ПК, серверів та будь-яких складових ІТ-інфраструктури на території України;
- виконання кожного пункту SLA;
- надання достовірної інформації про стан робіт за допомогою звітності про стан заявки;
- професійна та кваліфікована допомога спеціалістів компанії IT-Solutions;
- варіативність зв’язку з HelpDesk (в телефонному режимі, формування заявки на нашу електронну пошту, реєстрація заявки за допомогою HelpDesk).
- гнучкі та зрозумілі інструменти для роботи із заявками (призначення відповідальних, терміни, статуси та інше).