Управління ІТ-послугами ITSM

Ваша мета – підвищення якості обслуговування ІТ-інфраструктури, оптимізація ресурсів або просте управління та скорочення витрат на технології інформаційного характеру?
Для економії Вашого часу, щоб зробити нашу співпрацю більш ефективною, компанія IT-Solutions пропонує найоптимальніший та найінноваційніший інструмент для реалізації поставлених завдань – послугу HelpDesk.

Консультація фахівця

Послуга HelpDesk від IT-Solutions це:

  • цілодобова підтримка користувача;
  • обслуговування комп’ютерної техніки, ПК, серверів та будь-яких складових ІТ-інфраструктури на території України;
  • виконання кожного пункту SLA;
  • надання достовірної інформації про стан робіт за допомогою звітності про стан заявки;
  • професійна та кваліфікована допомога спеціалістів компанії IT-Solutions;
  • варіативність зв’язку з HelpDesk (в телефонному режимі, формування заявки на нашу електронну пошту, реєстрація заявки за допомогою HelpDesk).
  • гнучкі та зрозумілі інструменти для роботи із заявками (призначення відповідальних, терміни, статуси та інше).