Без ІТ. Як компаніям взаємодіяти з власною інфраструктурою

Що сьогодні відчувають ІТ-департаменти українських компаній? Найбільший виклик для них відсутність кваліфікованих інженерів. Спеціалісти, які працювали в штаті або були на відстані витягнутої руки – опинилися за кордоном. Ті, хто залишився стали дорожчі і гірше доступні. У результаті багато компаній, відчуваючи кадровий голод, зупинили розвиток ІТ. Деякі з них навіть не мають змоги підтримувати свою інфраструктуру. Чи є альтернатива і чому вона на краще?

Коли штат у Штатах…

ІТ-системи як завжди розвиваються дуже швидко. І якщо раніше для їх підтримки було достатньо декількох універсальних адміністраторів, то з часом ІТ побігли так далеко вперед, що вам потрібно або мати власний штат вузькоспеціалізованих і глибоко кваліфікованих інженерів, або змінювати підходи і вектор взаємодії з вашою інфраструктурою. Очевидне рішення, яке лежить на поверхні – друга лінія технічної підтримки. Це реальний вихід, який на сьогодні безальтернативний для більшості компаній.

Це не означає, що треба звільнити штат. Ваші довірені спеціалісти – це перша лінія. Вони лишаються близько до вас як до споживача і управлінця, при цьому не розфокусовують увагу на нефункціональних напрямах і ІТ-сервісах.

Тур від капітальних інвестицій до операційних

Сучасний світ вже прийшов до того, що велика кількість ІТ-послуг надаються зовнішніми підрядниками на високому рівні. Наприклад, на сьогодні значна кількість виробників вже перейшли на модель підписки. Це зміни, які  неминучі для українських компаній щодо ІТ-напряму. Незабаром вони перебудують ринок і переведуть його з формату капітальних інвестицій до операційних.

Вже не потрібно намагатися побудувати у себе дуже потужний глибокий ІТ-департамент, який буде завантажений лише на 30% часу. ІТ-система, яка налаштована і працює – не потребує багато уваги. Проте, якщо стався форс-мажор, потрібні висококваліфіковані інженери. Тому варто дивитися в бік зовнішніх ресурсів – аутсорсингу.

Вважаю, що передати на обслуговування можна весь ІТ-сегмент вашої компанії. Напевне, не можна віддати на другу лінію підтримки певні чутливі дані, наприклад, доступ до клієнт-банку і комерційно важливої інформації. Проте всю інфраструктуру можна передати. Проєктування і розвиток ІТ передати навіть треба, бо в межах однієї організації співробітники не мають такої кількості досвіду у різнорідних проєктах, як системний інтегратор, який взаємодіє з різними замовниками.

В площині аутсорсингу можна розглянути і напрями сервісів по інформаційній безпеці. На сьогодні кібербезпека може бути окремим сервісом, який ви не розгортатимете у себе. Але ви будете отримувати чіткі SLA та показники по вашій ІТ-інфраструктурі. І це досить просто імплементувати в інфраструктуру, але не власними ресурсами.

Гастролі гіперскейлерів добігають кінця

У свій час світло надії дали гіперскейлери. Ці пару років компаніям не довелося обслуговувати власну інфраструктуру чи перейматися через її фізичний стан. Проте ні для кого не секрет, що гіперскейлер значно відрізняється від класичної віртуалізованої інфраструктури до якої ми звикли в плані зберігання даних, резервного копіювання і побудови безпеки.

Переїхавши в гіперскейлер і налагодивши там інфраструктуру змігрувати дані на класичне сховище може бути проблемою. Обслуговувати інфраструктуру в гіперскелерах, щоб вона оптимально і безпечно працювала та могла мігрувати – це великий виклик, що потребує глибокої експертизи в хмарних і в наземній інфраструктурах. Я майже впевнений, що  вашій компанії нема достатньої кількості інженерів, котрі зможуть забезпечити це. Що робимо? Віддаємо назовні.

Але…

…Не все. Залиште тільки управління даними, постановку задач, показників, приймання SLA. Назовні можна віддати майже всю інфраструктуру починаючи з підтримки і закінчуючи розробкою документу «Інформаційна безпека». Особливо, якщо ви ще не розподілили обов’язки і не виділили ІТ, як зовнішній ресурс, проаналізуйте можливість.

Є міф, що це буде фінансово невигідно, проте як показує практика, якщо порівнювати повноцінну команду, яка знаходиться у вас і рівень команди, яка знаходиться в аутсорсера, то вартість суттєво відрізняється на користь оренди послуги.

Тож орендуйте і рухайтеся в одному темпі з інноваціями.

 

 

Персональна техніка

Персональна техніка є важливим елементом нашого життя і бізнесу. Просто неможливо уявити сьогодення без неї. Що робить персональну техніку такою важливою?

Персональна техніка полегшує нам роботу. Сучасні комп’ютери надають нам доступ до величезної кількості інформації і засобів для її обробки, пришвидшують роботу бізнесу, взаємодію з клієнтами. Вони дозволяють нам швидше займатися різними завданнями.

Завдяки персональній техніці, наше життя і бізнес стали значно простішими. Це відкриває нам багато нових можливостей і створює нові способи взаємодії. Тому не дивно, що персональна техніка є такою важливою частиною нашого життя.

Персональна техніка – один з напрямків роботи IT-Solutions. Ми знайдемо для Вас зручні і зрозумілі варіанти рішень провідних вендорів: Xerox, Hewlett Packard, Ricoh, Gestetner, Epson, Samsung, Brother, Canon, Fujitsu, Kodak, Develop, Konica Minolta та оптимізуємо їх під задачі і масштаби Вашої компанії.

(044) 586-26-76

info@it-solutions.ua