Побудова СКС Укренерго
Завдання
Організація поставила завдання забезпечити співробітників та клієнтів доступом до сучасних послуг передачі голосу, оптимізувати обробку телефонного трафіку та закласти основу для подальшого розвитку голосових та відео сервісів, у тому числі для побудови системи уніфікованих комунікацій.
Рішення
Аудит телекомунікаційної інфраструктури та існуючий мережі НТЦЕ, проведений за необхідності телефонізації, показав, що СКС застаріла, нарощування функціональності та розширення на її базі неможливе. Фахівцями IT-Solutions було запропоновано повну заміну СКС у всій будівлі, що в даному випадку, за оцінками фахівців, вигідніше модернізації існуючої мережі.
Після робіт з прокладання СКС на 250 портів, фахівці департаменту уніфікованих комунікацій розпочали монтаж та налаштування телефонної станції. Вибір, який базується на співвідношенні ціна/вимоги, був зроблений на користь Karel DS 200 – цифрової телефонної станції, яка має широкий спектр сервісних та системних функцій. Аналогічні АТС встановлені на багатьох державних та приватних об’єктах по всьому світу, найбільший проект на базі цієї платформи – мережа на 328 тисяч портів в «АзерТелеком» (державний оператор телефонного зв’язку Азербайджану), що вкотре наголошує на надійності та якості виконання даної платформи. Всі ці характеристики ставлять пристрій в один ряд із цифровими телефонними АТС найбільших виробників за меншої вартості за порт. Серед інших переваг, досягнутих в результаті модернізації, можна виділити повнофункціональну СКС зі швидкістю передачі даних 1 ГБ/с. Фахівці IT-Solutions успішно вирішили завдання побудови телефонної станції з «нуля» для всієї організації з урахуванням актуальних для енергетичної компанії вимог до обслуговування клієнтів.