Figure
04.09.2024

Технічна підтримка: можливості, якими ви скористаєтеся

На сьогодні в багатьох українських компаніях вітають інновації. Бо це завжди про конкурентоспроможність, оптимізацію та збільшення фінансових показників. Проте згідно досвіду системного інтегратора, інновації мають бути не просто придбані чи впроваджені. Вони потребують глибоких технологічних знань та розуміння їх місця в ІТ-всесвіті. Інакше – це збитки. Технічна підтримка від IT-Solutions – нова послуга, яка стане не просто ефективним рішенням, але і можливістю для українського бізнесу. Про її переваги розповідає технічний директор IT-Solutions, Іван Зімін.

Встигнути за інноваціями

ІТ-системи розвиваються дуже швидко. І якщо раніше для їх підтримки було достатньо декількох універсальних адміністраторів, то з часом ІТ побігли так далеко вперед, що вам потрібно або мати власний штат вузькоспеціалізованих кваліфікованих інженерів, або змінювати підходи і вектор взаємодії з вашою інфраструктурою.

Сучасний світ вже прийшов до активного використання сервісної моделі, де велика кількість ІТ-послуг надаються зовнішніми підрядниками на високому рівні.  В Україні теж не потрібно намагатися побудувати у себе дуже потужний ІТ-департамент, який буде завантажений лише на 30% часу. ІТ-система, яка налаштована і працює – не потребує надзусиль, хоча і потребує постійного контролю і оновлень. Проте, якщо стався форс-мажор, потрібні висококваліфіковані інженери, які гарантують дотримання умов SLA та належного рівня якості, які вимірюються згідно задач замовника.

Передати на обслуговування можна весь ІТ-сегмент вашої компанії. Напевне, не можна віддати на другу лінію підтримки певні чутливі дані, наприклад, доступ до клієнт-банку і комерційно важливої інформації. Проте всю інфраструктуру можна передати. Проєктування і розвиток ІТ передати навіть треба, бо в межах однієї організації співробітники не мають такої кількості досвіду у різнорідних проєктах, як системний інтегратор, який взаємодіє з різними замовниками.

В площині технічної підтримки ми розглядаємо і напрями сервісів з інформаційної безпеки. На сьогодні кібербезпека може бути окремим сервісом, який ви не розгортатимете у себе. Але ви будете отримувати чіткі SLA та показники по вашій ІТ-інфраструктурі. І це досить просто імплементувати в інфраструктуру, але не власними ресурсами.

IT-Solutions вже багато років допомагає українським компаніям, впроваджуючи технічну підтримку і залишаючи на них лише бізнес-процеси і плани з розвитку. В портфелі компанії кейси з рішеннями з технічної підтримки різної складності – від стандартних до максимально складних.

Особливості надання технічної підтримки від IT-Solutions

  • Надання послуг технічної підтримки другої лінії на рівні серверного, мережевого обладнання, систем зберігання даних та ін.
  • Більшість послуг надаються віддалено, за виключенням, коли потрібно працювати безпосередньо з обладнанням
  • Зручна онлайн-платформа зв’язку
  • Робота відповідно до SLA
  • Перелік послуг відповідно до каталогу послуг (Service Catalog)

Етапи реалізації проєкту з технічної підтримки

  • Визначення потреб замовника
  • Визначення відповідного пакету послуг з технічної підтримки
  • Укладання договору на технічну підтримку
  • Надання послуг відповідно договору
  • Щомісячна звітність клієнту щодо наданих послуг

На сьогодні, виходячи з досвіду, компанія IT-Solutions розробила три пакети послуг для компаній – «Базовий», «Стандартний» і «Розширений», склад яких відрізняється розміром ІТ-інфраструктури, яка будуть підтримуватися. Також компанія може розробити індивідуальний пакет відповідно до Вашого запиту і потреб, які закриють саме ваші завдання.

Усе це допоможе Вам зосередитися на розвитку бізнесу, у той час, коли ваша ІТ-інфраструктура буде під надійним наглядом досвідчених інженерів з великим досвідом експертизи та знанням досконалим знанням кожної інновації.

 

*Матеріал підготований для журналу “Мережі і Бізнес”