20.12.2011

CIO Days in Ukraine

15 грудня відбулося форум CIO Days in Ukraine 2011, який зібрав провідних професіоналів в області інформаційних технологій, вендорів і практикуючих CIO. Даний захід поєднує в собі презентації інноваційних технологій, консультаційні послуги та практичний досвід.
Партнерами форуму виступили:
Gold Партнер – Hewlett-Packard України та IT Solutions
Партнери – Sharp Electronics Ukraine, Miratech, Supportio
Демо-партнер – компанія PNN
Організатор заходу Meeting Point.
CIO Days in Ukraine 2011 складався з двох частин. Перша була присвячена сучасним і практичним рішенням
управління ІТ-інфраструктурою компанії. Друга – кейсам і рекомендаціям по застосуванню хмарних обчислень і віртуалізації.
Розвиток ІТ в бізнесі – це процес постійного удосконалення управління, а не інформаційних систем. Тому для оцінки ІТ впроваджень необхідно розуміти цілі та критерії успіху таких впроваджень, правильно співвідносити витрати на ІТ проект і одержувані компанією переваги з точки зору фінансової та організаційної складових. «Необхідно чітко усвідомлювати, хто буде користувачем нового ІТ рішення, і за якими критеріями він буде оцінювати ефективність впровадження. В процесі впровадження ІТ рішення необхідно використовувати ті стандарти і методи, які зрозумілі Вашому підприємству і відповідають рівню його зрілості. Рівень таких знань забезпечить ефективність вкладень в інформаційні технології та бізнесу в цілому », – говорила Юлія Чернова, Директор Департаменту інформаційних технологій СК ПРОВІДНА.
«Сьогодні дуже важливо тримати під контролем витрати на інформаційні систему. Проте бездумне скорочення IT-бюджетів – не кращий спосіб зниження витрат, – висловлював свою думку Олександр Головченко, Менеджер по серверних продуктів, BladeSystemAmbassador в країнах СНД Hewlett-Packard України. – Набагато ефективніше підвищити керованість інформаційної системи, оптимізувати її, використовуючи передові рішення компанії HP. Інфраструктура HP BladeSystem надає Вам відмінну керованість і відмовостійкість, високу енергоефективність, продуктивність і масштабованість, причому з доступною сукупною вартістю володіння, вигідно відрізняє блейд-сервери HP як від серверів стійкового форм-фактора, так і від рішень конкурентів ».
Дмитро Тепляков, ІТ директор Donbass Arena, в ході своєї доповіді розглядав основні питання взаємодії замовника і підрядника при виконанні складних проектів. Основна увага приділяється участі замовника на стадіях формування концепції та проектування. Даються приклади і рекомендації конкретних дій, необхідних для прийняття правильних рішень при проектуванні, описується рекомендований обсяг документації. Для наочності давалися приклади проектів стадіону «Донбас Арена» з переліком поставлених цілей та отриманих результатів.
Найбільш поширеним критеріями вибору МФУ для офісної роботи є функціональність і ціна, а в ряді випадків прихильність якомусь одному виробнику – корпоративний стандарт. В процесі експлуатації споживач стикається з витратами, які в рази перевищують первісну вартість апарату. При експлуатації апарату протягом п’яти років в обсязі, рекомендованому виробником, первісна закупівельна вартість становить 15-25% від загальних витрат, пов’язаних із закупівлею техніки, її обслуговування, ремонтом і заправками. «Звідси випливає, що основним критерієм вибору апарату при покупці повинні бути експлуатаційні витрати, приведені до вартості одного відбитка формату А4. Тому для показника техніка Sharp є найкращим вибором. Низька вартість експлуатації МФУ Sharp обумовлена ​​ідеологією технічного обслуговування, згідно з якою заміні підлягає лише елемент, реально схильний до зносу, а не блок або вузол цілком, як практикують інші виробники », – розповідали у своєму виступі Юрій Васютинський, Регіональний менеджер Інформаційні системи SharpElectronics Ukraine та Ігор Бабенко, Керуючий відділу комплексних IT-рішень MTI.
Всі CIO чули про технології VoIP телефонії на підприємстві, багато з них роздумують над її перевагами, більшість тестували, але повноцінне і успішне впровадження зробили одиниці. «Ми бачимо різні причини такої ситуації. Це і висока початкова вартість рішення, і певна складність в освоєнні, але головна причина, на наш погляд, – обережність IT керівників, небажаючих міняти застарілі аналогові АТС на абсолютно нові системи уніфікованих комунікацій, – розповідав Ігор Сніжко, Інженер 3CX Ukraine, – 3CX Phone System for Windows якраз створювалася для того, щоб вирішити саме ці три проблеми. З самого початку 3CX проектувалася як недорога, надійна і, головне, проста і зрозуміла в настроюванні програмна VoIP АТС ».
Збірний термін «хмара» – міцно увійшов в стандартний лексикон ІТ-спільноти. Однак лише деякі компанії мають чітке уявлення про те, що потрібно, щоб перейти від слів до справи і, нарешті, почати отримувати все ті привабливі переваги, які обіцяють вендори і сервіс-провайдери. У рамках свого виступу Олег Коверзнєв, Менеджер з розвитку бізнесу Сisco Systems, представив приклад “дорожньої карти” розвитку ІТ-стратегії компанії на шляху до “хмари” і основні дії, які роблять CIO великих компаній, що мігрують на хмарні рішення. Прагматичний і утилітарний підхід сучасного CIO до концепції “хмари” – як результат балансу між потенційними ризиками і вигодою для організації. Цільова аудиторія – керівники ІТ-підрозділів великих і середніх компаній.
На думку багатьох фахівців в майбутньому частка хмарних обчисленнях і рішеннях буде тільки збільшуватися. У першу чергу це пов’язано з розвитком технологій віртуалізації, що дозволяють будувати різні види «хмар» і керувати ними. Багато світові лідери в області IT вже пропонують комплексні рішення, що включають в себе як апаратне, так і програмне забезпечення. Одним з таких рішень є HP CloudSystemMatrix, який дозволяє отримати «хмара» практично з коробки. Про його властивості і функція детально розповів Сергій Щербань, пресейл-спеціаліст департаменту продажів IT Solutions.
Біржові індекси, які є відображенням реальних макроекономічних процесів і тенденцій, в останні роки демонструють високу волатильність. Для того, щоб згладити негативний ефект від волатильності, інвестори по всьому світу все більше віддають перевагу віртуальні продукти (ф’ючерси, опціони, деривативи), які дозволяють їм зосередитися власне на інвестиціях і не відволікатися на вирішення технічних питань. А головне, вони дозволяють швидко і з мінімальними витратами адаптувати свій бізнес до швидкоплинні ринкової ситуації. Інформаційні технології, все глибше інтегровані в бізнес-процеси сучасних підприємств, не можуть стояти осторонь від цих основоположних тенденцій часу. «Найближчим часом ми будемо спостерігати все більший попит на віртуальні ІТ рішення, такі, як VDI, Cloudingcomputing, SaaS і інші, а також на послуги ІТ аутсорсингу, такі як Центри ІТ компетенцій. Цей прогноз підтверджується не тільки аналітичними дослідженнями та результатами опитувань, проведених серед експертів ІТ ринку, але також і солідним портфоліо успішно реалізованих проектів »,-доповнив своєю доповіддю Олексій Перекатів, Віце президент по маркетингу Miratech.
Технології віртуалізації робочих місць на поточний момент досягли того рівня розвитку, коли практично для будь-якої ролі користувача можна підібрати підходящий варіант доступу до додатків і робочого столу. «VDI (VirtualDesktopInfrastructure) – один з таких варіантів, який дає можливість віддалено працювати зі своєю робочою станцією, запущеної в дата центрі. VDI з успіхом може розглядатися в якості вирішення багатьох проблем з безпекою даних, оптимізації операційних витрат та економії на обслуговуванні робочих місць. Однак, впровадження такого рішення – справа витратна і економічний ефект від нього часто неочевидний, – говорив Валентин Єлісєєв, Керівник проектів системної інтеграції SI BIS. – Аналіз ROI (ReturnofInvestments) повинен включати в себе безліч «тонких моментів», без урахування яких обгрунтування проекту по впровадженню VDI буде неможливим ».
Безумовно, форум CIO Daysin Ukraine 2011 приніс вагомий внесок у розвиток ІТсфери в Україну. ІТ-директора придбали для себе нові знання про інноваційні рішення, що посприяють розвитку їх компанія і збільшення конкурентоспроможності та захисту бізнесу.
Компанія Meeting Point висловлює подяку всім учасникам, спікерам і партнерам форуму за продуктивну та насичену роботу під час заходу, що дозволило виробити нові пропозиції та ідеї для підвищення продуктивності роботи ІТ-фахівців.