Ми надаємо нашим замовникам послуги з супроводу та підтримки IT-інфраструктури та інформаційних систем фізичної безпеки, що забезпечує стабільне, безпечне та ефективне середовище досягнення задач бізнесу та його подальшого розвитку.
Особливості надання послуг технічної підтримки
- Надання послуг технічної підтримки другої лінії на рівні серверного, мережевого обладнання, систем зберігання даних та ін.
- Більшість послуг надаються віддалено, за виключенням, коли потрібно безпосередньо працювати із обладнанням
- Зручна онлайн-платформа зв’язку із замовником
- Робота відповідно до SLA
- Перелік послуг відповідно до каталогу послуг (Service Catalog)
Пакети послуг з технічної підтримки
Пропонуємо розглянути сформовані IT-Solutions пакети підтримки. Якщо Ваша компанія потребує умов, які не входять в стандартні пакети, ми готові зробити розрахунок під потреби Вашого бізнесу.
Етапи реалізації проєкту
- Визначення потреб замовника
- Визначення відповідного пакету послуг з технічної підтримки
- Укладання договору на технічну підтримку
- Надання послуг відповідно договору
- Щомісячна звітність щодо наданих послуг
Чому IT-Solutions
- 15 років роботи на ринку системної інтеграції
- Багаторічний досвід технічної підтримки інфраструктури комерційних та державних замовників
- Кваліфіковані спеціалісти та сертифіковані інженери
- 150+ проєктів для українських компаній
- Партнерські статуси провідних світових вендорів
- Дотримання всіх необхідних норм та стандартів