Технічна підтримка

технічна підтримка
Ми надаємо нашим замовникам послуги з супроводу та підтримки IT-інфраструктури та інформаційних систем фізичної безпеки, що забезпечує стабільне, безпечне та ефективне середовище досягнення задач бізнесу та його подальшого розвитку.

технічна підтримка

Особливості надання послуг технічної підтримки

  • Надання послуг технічної підтримки другої лінії на рівні серверного, мережевого обладнання, систем зберігання даних та ін.
  • Більшість послуг надаються віддалено, за виключенням, коли потрібно безпосередньо працювати із обладнанням
  • Зручна онлайн-платформа зв’язку із замовником
  • Робота відповідно до SLA
  • Перелік послуг відповідно до каталогу послуг (Service Catalog)

Пакети послуг з технічної підтримки

Пропонуємо розглянути сформовані IT-Solutions пакети підтримки. Якщо Ваша компанія потребує умов, які не входять в стандартні пакети, ми готові зробити розрахунок під потреби Вашого бізнесу.

базовий пакет підтримки
стандартний пакет підтримки
розширений пакет підтримки

Етапи реалізації проєкту

  • Визначення потреб замовника
  • Визначення відповідного пакету послуг з технічної підтримки
  • Укладання договору на технічну підтримку
  • Надання послуг відповідно договору
  • Щомісячна звітність щодо наданих послуг

вартість підтримки за перший місяць

Чому IT-Solutions

  • 15 років роботи на ринку системної інтеграції
  • Багаторічний досвід технічної підтримки інфраструктури комерційних та державних замовників
  • Кваліфіковані спеціалісти та сертифіковані інженери
  • 150+ проєктів для українських компаній
  • Партнерські статуси провідних світових вендорів
  • Дотримання всіх необхідних норм та стандартів

Запросити розрахунок технічної підтримки для вашої компанії

    Даю згоду IT-Solutions на обробку та зберігання зазначених вище даних.